Guavapay logo
Technologia
Kontakt

Polityka Prywatności

Polityka Prywatności

 

Niniejsza polityka określa zasady, na których GUAVAPAY POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ (KRS 1001388), wraz ze spółkami zależnymi i holdingowymi (zwane dalej łącznie "Guavapay", "MyGuava" lub "my"), gromadzi i przetwarza Twoje dane osobowe. Odwiedzając naszą stronę internetową guavapay.pl ("Witryna"), akceptujesz i wyrażasz zgodę na praktyki opisane poniżej. W przypadku pytań prosimy o kontakt pod adresem e-mail [email protected] lub korespondencyjnie: Św. Mikołaja 8/11, 50-125 Wrocław, Polska.

 

1. Kto jest administratorem Twoich danych?

Guavapay jest administratorem Twoich danych osobowych przetwarzanych w związku z niniejszą Polityką Prywatności. Guavapay obejmuje szereg podmiotów dostarczających rozwiązania płatnicze oraz usługi związane dla osób fizycznych i prawnych. W zależności od Twojej lokalizacji oraz usługi, z której korzystasz, odpowiedzialnym podmiotem Guavapay za Twoje dane może być różna jednostka włączona w strukturę firmy.

 

2. Dane, które gromadzimy na Twój temat

Gromadzimy informacje o użytkowniku na trzy sposoby: (i) gdy użytkownik przekazuje je nam bezpośrednio, (ii) gdy gromadzimy informacje podczas korzystania z naszych usług oraz (iii) gdy gromadzimy informacje z innych źródeł. Należy pamiętać, że dane osobowe, które gromadzimy i przetwarzamy, zależą od Usługi, z której korzystasz.

Poniżej znajdziesz opis rodzajów informacji, które możemy otrzymać od Ciebie bezpośrednio.

             Dane identyfikacyjne – obejmują imię, nazwisko, nazwę użytkownika, numer identyfikacyjny, adres e-mail, adres zamieszkania oraz numery telefonów.

             Dane z nagrań rozmów – dotyczą informacji rejestrowanych podczas rozmów telefonicznych, które prowadzisz z nami lub które my wykonujemy do Ciebie.

             Dane finansowe – obejmują m.in.:

o             Informacje o rachunkach bankowych: numer identyfikacyjny banku (BIN), międzynarodowy numer rachunku bankowego (IBAN) oraz numer wirtualnego rachunku bankowego (VIBAN).

o             Dane kart płatniczych: typ karty, numer karty, kod pocztowy, data ważności, kraj wydania, CAV2/CVC2/CVV2/CID, PIN oraz ostatnie cztery cyfry numeru karty (zbierane głównie w celach autoryzacyjnych, ale nie przechowywane).

             Dane dotyczące rekrutacji – obejmują Twoje dane kontaktowe (imię i nazwisko, adres zamieszkania, e-mail, numer telefonu), historię zatrudnienia, CV, dane kontaktowe osób udzielających referencji oraz inne informacje, które zdecydujesz się podać w aplikacji o pracę. Szczegółowe informacje znajdują się w naszej Polityce Prywatności dotyczącej rekrutacji.

             Inne dane podawane dobrowolnie – mogą obejmować treści, które udostępniasz, np. zdjęcia, artykuły, komentarze, wiadomości na czacie na żywo, interakcje na naszych profilach w mediach społecznościowych lub dane pochodzące z kont u dostawców zewnętrznych.

             Dane techniczne – obejmują informacje pobierane z Twojego urządzenia lub przeglądarki, takie jak adres IP, dane logowania, wersja systemu operacyjnego i przeglądarki, ustawienia strefy czasowej i lokalizacji (jeśli udzielono zgody), typy i wersje wtyczek do przeglądarki. Zawierają również dane o aktywności na stronie, które mogą być zbierane za pomocą logów serwera i technologii śledzących, takich jak pliki cookie. Ponadto gromadzimy informacje o metodach uwierzytelniania, np. hasła, kody SMS, OTP, TOTP, a w wyjątkowych przypadkach także numer TAN oraz dane biometryczne, takie jak rozpoznawanie twarzy (do celów autoryzacji płatności).

             Dane handlowe – obejmują informacje o produktach i usługach, które sprzedajesz lub kupujesz, w tym szczegóły dotyczące zapasów, cen i transakcji. Obejmują również dane o płatnościach: miejsce i czas transakcji, opis operacji, kwoty płatności lub przelewów, informacje o fakturowaniu i wysyłce oraz użyte metody płatności.

             Dane związane z weryfikacją tożsamości i zgodnością z przepisami – obejmują informacje niezbędne do potwierdzenia tożsamości użytkownika (tzw. „poznaj swojego klienta”), np. dokumenty tożsamości, paszporty, zdjęcia i inne wymagane dane. Mogą również zawierać dane ze źródeł zewnętrznych, takie jak informacje pochodzące od firm weryfikujących tożsamość, przeprowadzających kontrole kredytowe lub oceniających ryzyko. Ponadto mogą obejmować dane z rejestrów publicznych oraz informacje wymagane na potrzeby regulacji dotyczących przeciwdziałania praniu pieniędzy (AML), np. numery dokumentów tożsamości i inne formy weryfikacji.

             Dane dotyczące klientów Twojej firmy – w niektórych przypadkach gromadzimy również informacje o Twoich klientach, np. gdy dokonują u Ciebie płatności lub wchodzą w interakcję z Twoją firmą za pomocą naszych systemów. Te dane obejmują informacje o urządzeniu klienta (model sprzętu, system operacyjny, nazwę urządzenia, unikatowy identyfikator, informacje o sieci i interakcjach z naszymi usługami), dane finansowe klienta (numery rachunków bankowych i kart płatniczych), dane identyfikacyjne klienta (imię i nazwisko) oraz dane transakcyjne klientów (szczegóły dotyczące transakcji, miejsce i czas operacji, kwoty, opis transakcji, informacje o fakturowaniu i metodach płatności).

Guavapay wykorzystuje Dane Klienta w ramach naszego zobowiązania umownego w celu świadczenia Usług, o które prosi Użytkownik.

Obowiązkiem Klienta jest uzyskanie wszelkich niezbędnych zezwoleń na przetwarzanie przez nas Danych Klienta w sposób przewidziany w niniejszej Polityce, tak aby Guavapay mógł świadczyć Klientowi usługi, o które prosi.

 

3. Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych

Twoje dane osobowe będziemy przetwarzać wyłącznie w przypadkach dozwolonych przez prawo. Najczęściej będziemy je wykorzystywać w następujących sytuacjach:

             Gdy wyrazisz na to zgodę, na przykład poprzez zaznaczenie pola wyboru, które potwierdza zgodę na określony sposób wykorzystania Twoich danych osobowych lub danych wrażliwych.

             W celu realizacji umowy, którą zawarliśmy z Tobą lub planujemy zawrzeć.

             Gdy mamy prawny obowiązek gromadzenia i przechowywania Twoich danych osobowych, np. w związku z przepisami dotyczącymi przeciwdziałania praniu pieniędzy czy obowiązkami sprawozdawczości finansowej.

             Gdy przetwarzanie danych jest konieczne ze względu na nasz uzasadniony interes (lub interes strony trzeciej), o ile Twoje prawa i wolności nie są nadrzędne wobec tych interesów. Przed rozpoczęciem takiego przetwarzania dokładnie analizujemy potencjalne skutki (zarówno pozytywne, jak i negatywne) oraz Twoje prawa.

             Gdy przetwarzamy Twoje dane osobowe lub dane wrażliwe (tzw. dane szczególnej kategorii) w celu zapewnienia zgodności z przepisami prawa lub wytycznymi instytucji rządowych, np. w ramach działań zapobiegających oszustwom lub w celu wsparcia klientów znajdujących się w trudnej sytuacji.

Masz prawo do wycofania zgody na przetwarzanie swoich danych w dowolnym momencie.

 

4. Cele przetwarzania Twoich danych osobowych

Poniżej przedstawiamy wszystkie cele, dla których będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe:

             Rejestracja jako klient – jeśli jesteś osobą prawną, przetwarzamy Twoje dane w celu rejestracji jako nowego klienta.

             Obsługa transakcji i monitorowanie rozliczeń – jeśli korzystasz z naszych usług (zarówno jako klient, jak i klient naszego klienta), przetwarzamy Twoje dane w celu ułatwienia transakcji, śledzenia płatności oraz monitorowania ich w czasie rzeczywistym.

             Zarządzanie relacjami biznesowymi – jeśli jesteś osobą prawną, Twoje dane są wykorzystywane w celu zarządzania naszymi zobowiązaniami wobec Ciebie, w tym:

o             (a) przetwarzania płatności, opłat i prowizji,

o             (b) egzekwowania należności i odzyskiwania długów.

             Obsługa klienta i wsparcie – zapewniamy funkcję czatu na żywo na naszej stronie internetowej, aby odpowiadać na Twoje pytania dotyczące naszych usług.

             Zarządzanie promocjami i ofertami – jeśli zdecydujesz się skorzystać z oferty, programu lojalnościowego lub promocji, wykorzystamy Twoje dane do ich obsługi.

             Zarządzanie i ochrona naszej działalności – w tym analiza danych, rozwiązywanie problemów, testowanie, konserwacja systemów, wsparcie techniczne, raportowanie i hosting danych.

             Dostosowanie treści i reklam – przetwarzamy Twoje dane, aby dostarczać Ci odpowiednie treści na naszej stronie internetowej oraz mierzyć skuteczność reklam, które Ci wyświetlamy.

             Analiza danych – wykorzystujemy dane do ulepszania naszej strony internetowej, naszych usług, działań marketingowych, relacji z klientami oraz ogólnego doświadczenia użytkowników.

             Personalizacja i rekomendacje – przetwarzamy Twoje dane, aby sugerować Ci usługi i produkty, które mogą Cię zainteresować.

             Zgodność z przepisami prawnymi – przetwarzamy Twoje dane w celu zapewnienia zgodności z przepisami prawnymi oraz w odpowiedzi na żądania organów rządowych, regulacyjnych i innych podmiotów upoważnionych do dostępu do danych. Dotyczy to m.in. przepisów o przeciwdziałaniu praniu brudnych pieniędzy, zapobieganiu oszustwom, terroryzmowi i handlowi ludźmi.

             Zapobieganie przestępstwom i oszustwom – przetwarzamy dane w celu wykrywania, badania i zapobiegania nieuczciwym działaniom lub innym nielegalnym praktykom.

             Obrona i dochodzenie roszczeń – Twoje dane mogą być przetwarzane w celu obrony przed roszczeniami prawnymi lub dochodzenia naszych praw.

             Rozpatrywanie podań o pracę – jeśli aplikujesz do pracy w naszej firmie, przetwarzamy Twoje dane w celu rozpatrzenia Twojego zgłoszenia.

Będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe wyłącznie w celach określonych powyżej, chyba że zasadnie uznamy, że musimy je wykorzystać z innego powodu, który jest zgodny z pierwotnym celem. Jeśli będziemy musieli wykorzystać Twoje dane osobowe w niepowiązanym celu, powiadomimy Cię o tym i wyjaśnimy Ci podstawę prawną, która nam na to pozwala.

Nasze usługi nie są skierowane do osób poniżej 18 (osiemnastu) roku życia i prosimy, aby nie podawały one danych osobowych w celu skorzystania z usług bezpośrednio od Guavapay. W niektórych krajach możemy nałożyć wyższe limity wiekowe zgodnie z obowiązującym prawem.

 

5. Działania marketingowe

Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić Ci kontrolę nad tym, w jaki sposób wykorzystujemy Twoje dane osobowe, zwłaszcza w obszarze marketingu i reklamy. Możemy przetwarzać Twoje dane identyfikacyjne oraz techniczne, aby lepiej zrozumieć Twoje preferencje i zainteresowania. Na tej podstawie dobieramy Usługi i oferty, które mogą być dla Ciebie najbardziej odpowiednie („Dane marketingowe i komunikacyjne”).

Będziesz otrzymywać komunikaty marketingowe w następujących przypadkach:

             Jeśli zakupiłeś u nas podobne towary lub usługi lub kontaktowałeś się z nami w ich sprawie.

             Jeśli wyraziłeś zgodę na otrzymywanie wiadomości marketingowych.

             Jeśli uzyskaliśmy Twoje dane od dostawców usług marketingowych B2B lub firm zajmujących się analizą danych biznesowych.

Możesz w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania wiadomości marketingowych za pośrednictwem aplikacji MyGuava.

będzie wykorzystanie Twoich danych w innym celu, poinformujemy Cię o tym oraz przedstawimy podstawę prawną tego przetwarzania.

Nasze usługi nie są przeznaczone dla osób poniżej 18. roku życia. Prosimy, aby osoby niepełnoletnie nie podawały swoich danych osobowych w celu skorzystania z naszych usług. W niektórych krajach mogą obowiązywać wyższe limity wiekowe zgodnie z lokalnym prawem.

 

6. Udostępnianie danych osobowych

Możemy udostępniać Twoje dane osobowe (opisane w punkcie 2) w celach określonych w punkcie 4 następującym podmiotom i stronom trzecim:

             Dostawcy usług – firmy świadczące usługi IT oraz administracyjne w zakresie zarządzania systemami.

             Sieci kart płatniczych i systemy płatnicze – takie jak Visa i Mastercard.

             Profesjonalni doradcy – prawnicy, audytorzy, księgowi i inni specjaliści, którzy muszą mieć dostęp do danych osobowych zgodnie z przepisami prawa.

             Organy nadzoru i agencje ds. zapobiegania nadużyciom finansowym – w tym instytucje regulacyjne oraz organizacje monitorujące działania związane z przetwarzaniem danych. Więcej informacji na ten temat znajdziesz poniżej.

             Podmioty trzecie w przypadku zmian właścicielskich – jeśli sprzedamy, przeniesiemy lub połączymy część naszej działalności z inną firmą, dane osobowe mogą zostać udostępnione nowym właścicielom, którzy będą je wykorzystywać zgodnie z niniejszą Polityką.

             Spółki należące do grupy Guavapay – udostępniamy dane podmiotom powiązanym w celu świadczenia usług oraz lepszego poznania użytkowników.

Wszystkie spółki należące do grupy Guavapay mają uzasadniony interes biznesowy w dostępie do danych (np. świadczenie usług powiązanych lub komplementarnych). Podmiotami z grupy Guavapay są wszystkie firmy, które bezpośrednio lub pośrednio kontrolują Guavapay, są przez nią kontrolowane lub znajdują się pod wspólną kontrolą – zarówno w Polsce, jak i poza jej granicami.

Gdy dane są przekazywane pomiędzy podmiotami Guavapay w Europejskim Obszarze Gospodarczym (EOG) i poza nim, stosujemy wewnętrzną umowę o udostępnianiu i przetwarzaniu danych, zgodną z RODO i zawierającą odpowiednie środki ochrony wymagane przy przekazywaniu danych poza EOG.

Bezpieczeństwo i ochrona danych

Wymagamy, aby wszystkie podmioty trzecie, którym udostępniamy Twoje dane, traktowały je z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Nie zezwalamy naszym zewnętrznym dostawcom usług na wykorzystywanie Twoich danych osobowych do własnych celów. Przetwarzają je wyłącznie w określonych celach i zgodnie z naszymi wytycznymi, o ile nie zostaniesz poinformowany inaczej.

Agencje ds. zapobiegania nadużyciom finansowym

Twoje dane osobowe mogą zostać udostępnione agencjom zajmującym się wykrywaniem i zapobieganiem oszustwom, przeciwdziałaniem praniu pieniędzy oraz weryfikacją tożsamości. Jeśli systemy wykryją oszustwo, może to skutkować odmową świadczenia określonych usług, finansowania lub zatrudnienia.

 

7. Przekazywanie danych za granicę

Wiele z naszych zewnętrznych stron trzecich ma siedzibę poza EOG lub Polską, więc ich przetwarzanie Twoich danych osobowych będzie wiązało się z przekazaniem danych poza EOG lub Polskę.

Za każdym razem, gdy przekazujemy Twoje dane osobowe poza EOG, podejmiemy uzasadnione kroki w celu zapewnienia ich bezpieczeństwa, w tym, w stosownych przypadkach, poprzez zawarcie odpowiednich warunków umownych ze stroną otrzymującą dane poza Polską lub EOG. Może to obejmować zastosowanie Standardowych Klauzul Umownych zatwierdzonych przez Komisję Europejską lub innych mechanizmów zatwierdzonych na mocy Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO), które mogą być dostępne w przyszłości.

Przeprowadzimy również ocenę ryzyka w odniesieniu do przepisów i praktyk obowiązujących w kraju docelowym, aby zidentyfikować wszelkie techniczne i organizacyjne środki, które należy wdrożyć w celu zapewnienia pełnej ochrony Twoich danych osobowych podczas ich przekazywania.

 

8. Bezpieczeństwo danych

Bezpieczeństwo Twoich danych jest dla nas priorytetem, dlatego wdrożyliśmy odpowiednie środki ochrony, takie jak szyfrowanie, mechanizmy uwierzytelniania, ograniczenie dostępu oraz regularne testy podatności. Nasz personel jest zobowiązany do zachowania poufności, a dane logowania są zabezpieczone zgodnie z najlepszymi praktykami branżowymi. Wszystkie te działania mają na celu zapobieganie przypadkowej utracie, nieuprawnionemu dostępowi, wykorzystaniu, zmianie lub ujawnieniu Twoich danych osobowych.

Dostęp do Twoich danych osobowych jest ograniczony wyłącznie do pracowników, agentów, wykonawców i podmiotów trzecich, które muszą je przetwarzać w celach biznesowych.

Wdrożyliśmy również procedury zarządzania incydentami bezpieczeństwa, które określają sposób postępowania w przypadku podejrzenia naruszenia ochrony danych. W razie potrzeby powiadomimy zarówno Ciebie, jak i odpowiednie organy regulacyjne, jeśli obowiązujące przepisy będą tego wymagać.

 

9. Okres przechowywania danych osobowych

Będziemy przechowywać Twoje dane osobowe tylko tak długo, jak będzie to konieczne do realizacji celów, dla których je zebraliśmy, w tym w celu spełnienia wszelkich wymogów prawnych, księgowych lub sprawozdawczych.

Aby określić odpowiedni okres przechowywania danych osobowych, bierzemy pod uwagę odpowiednie przepisy prawa, ilość, charakter i wrażliwość danych osobowych, potencjalne ryzyko szkód wynikających z nieuprawnionego wykorzystania lub ujawnienia danych osobowych, cele, dla których przetwarzamy dane osobowe użytkownika oraz to, czy możemy osiągnąć te cele za pomocą innych środków, a także obowiązujące wymogi prawne.

W niektórych okolicznościach możemy zanonimizować Twoje dane osobowe (aby nie można było ich już z Tobą powiązać) do celów badawczych lub statystycznych.

Nawet po zaprzestaniu świadczenia usług bezpośrednio na rzecz użytkownika możemy nadal przechowywać jego dane osobowe w celu wypełniania naszych zobowiązań prawnych i regulacyjnych, monitorowania, wykrywania i zapobiegania oszustwom oraz spełniania wymogów podatkowych, księgowych i sprawozdawczości finansowej.

Poniższa tabela przedstawia różne kategorie gromadzonych danych osobowych wraz z okresem przechowywania lub kryteriami stosowanymi do określenia tego okresu.

 

KATEGORIE GROMADZONYCH DANYCH OSOBOWYCH

OKRES PRZECHOWYWANIA LUB KRYTERIA STOSOWANE DO OKREŚLENIA TEGO OKRESU

Dane identyfikacyjne

 

Dane nagrania rozmów

 

Dane finansowe

 

Dane dotyczące oszustw

 

 

 

Przez okres niezbędny do tego, aby Guavapay: (1) przestrzegał prawa; (2) świadczył usługi; oraz (3) realizował uzasadnione interesy, w tym wykrywanie i zapobieganie oszustwom i przestępstwom finansowym, egzekwowanie i obronę naszych praw, stosowanie się do ważnych wniosków sądowych lub decyzji organów regulacyjnych, poprawę jakości naszych usług oraz promowanie naszych produktów i usług w stosownych przypadkach i zgodnie z obowiązującym prawem i umowami.

Dane dotyczące należytej staranności

 

Nie dłużej niż 1 rok lub do momentu wycofania zgody, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.

Dane techniczne

 

Dane handlowe

 

Dane podstawowe

Przez okres niezbędny do: (1) zachowania zgodności z prawem; (2) świadczenia usług; oraz (3) realizacji naszych uzasadnionych interesów, w tym wykrywania i zapobiegania oszustwom i przestępstwom finansowym, egzekwowania i obrony naszych praw oraz stosowania się do ważnych wniosków sądowych lub decyzji właściwych organów.

Dane podania o pracę

Przez okres niezbędny do: (1) zachowania zgodności z prawem; (2) podejmowania decyzji związanych z zatrudnieniem i wynikami pracy; (3) zabezpieczenia przyszłych potrzeb w zakresie rekrutacji; (4) zapewnienia bezpieczeństwa i higieny pracy; (5) realizacji obowiązków administracyjnych, w tym zarządzania świadczeniami; oraz (6) realizacji naszych uzasadnionych interesów, w tym egzekwowania i obrony naszych praw oraz stosowania się do ważnych wniosków sądowych lub decyzji właściwych organów.

 

10. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji

W niektórych przypadkach możemy korzystać z systemów do zautomatyzowanego podejmowania decyzji dotyczących Ciebie lub Twojej firmy, aby zapewnić lepsze i bezpieczniejsze doświadczenia. W tym celu możemy wykorzystywać zarówno informacje, które już posiadamy, jak i dane pozyskane od stron trzecich.

Zautomatyzowane podejmowanie decyzji może obejmować:

             Zatwierdzanie lub odrzucanie wniosków dotyczących niektórych usług lub produktów.

             Określanie cen i stawek dla wybranych usług, na przykład w zakresie dostępu do kredytów.

             Personalizowanie ofert dostosowanych do Twoich potrzeb.

             Wykrywanie oszustw i zapewnienie zgodności z przepisami o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy.

Masz prawo sprzeciwić się zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji i zażądać, aby Twoja sprawa została poddana indywidualnej analizie przez człowieka.

 

11. Twoje prawa

W pewnych okolicznościach przysługują Ci prawa wynikające z przepisów o ochronie danych osobowych. Możesz skorzystać z następujących uprawnień:

             Prawo dostępu do danych osobowych – umożliwia Ci uzyskanie kopii danych osobowych, które przechowujemy, oraz sprawdzenie, czy są one przetwarzane zgodnie z prawem.

             Prawo do sprostowania danych osobowych – możesz zażądać poprawienia niekompletnych lub nieprawidłowych informacji na Twój temat.

             Prawo do usunięcia danych osobowych – możesz poprosić o usunięcie swoich danych, jeśli nie istnieje uzasadniony powód, abyśmy nadal je przetwarzali.

             Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych – przysługuje Ci, gdy przetwarzamy Twoje dane na podstawie uzasadnionego interesu (naszego lub strony trzeciej).

             Prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych – możesz zażądać zawieszenia przetwarzania Twoich danych w następujących sytuacjach:

o             jeśli chcesz, abyśmy sprawdzili ich poprawność,

o             jeśli potrzebujesz, abyśmy je przechowywali, mimo że nie są nam już potrzebne, ponieważ mogą być przydatne do dochodzenia, ustalenia lub obrony roszczeń prawnych,

o             jeśli sprzeciwiłeś się wykorzystywaniu Twoich danych, a my musimy sprawdzić, czy istnieją nadrzędne uzasadnione podstawy do ich dalszego przetwarzania.

             Prawo do przenoszenia danych osobowych – masz prawo otrzymać swoje dane w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego lub przekazać je osobie trzeciej.

             Prawo do wycofania zgody – jeśli przetwarzamy Twoje dane na podstawie zgody, możesz ją w dowolnym momencie wycofać. Nie wpłynie to jednak na zgodność z prawem przetwarzania, które miało miejsce przed cofnięciem zgody. W niektórych przypadkach może to uniemożliwić korzystanie z określonych produktów lub usług – w takim przypadku poinformujemy Cię o konsekwencjach wycofania zgody.

             Prawo do niepodlegania decyzjom podejmowanym w sposób zautomatyzowany – masz prawo sprzeciwić się decyzjom podejmowanym wyłącznie w sposób zautomatyzowany (w tym profilowaniu), jeśli wywołują one wobec Ciebie skutki prawne lub w inny istotny sposób na Ciebie wpływają.

Jeśli chcesz skorzystać z któregokolwiek z powyższych praw, skontaktuj się z nami, wysyłając e-mail na adres [email protected].

Zazwyczaj dostęp do danych osobowych (lub skorzystanie z innych praw) jest bezpłatny. Możemy jednak pobrać rozsądną opłatę, jeśli Twoje żądanie jest wyraźnie nieuzasadnione, powtarzające się lub nadmierne. W takich przypadkach możemy również odmówić realizacji żądania.

 

12. Gdzie przechowujemy Twoje dane osobowe

Nasza działalność opiera się na sieci komputerów, serwerów, infrastrukturze IT oraz usługach świadczonych przez zewnętrznych dostawców. Zarówno my, jak i nasi partnerzy biznesowi oraz usługodawcy przechowujemy i przetwarzamy Twoje dane osobowe na terenie Unii Europejskiej i Wielkiej Brytanii.

Władze, sądy, organy ścigania oraz agencje bezpieczeństwa w tych jurysdykcjach mogą w określonych sytuacjach skorzystać z procedur prawnych w celu uzyskania dostępu do Twoich danych osobowych.

Aby zapewnić bezpieczeństwo Twoich danych, możemy poprosić o podanie konkretnych informacji umożliwiających potwierdzenie Twojej tożsamości przed udzieleniem dostępu do danych osobowych lub realizacją innych praw.

Na uzasadnione wnioski odpowiadamy w terminie jednego miesiąca. W szczególnych przypadkach, gdy żądanie jest skomplikowane lub obejmuje kilka różnych kwestii, czas ten może zostać wydłużony. W takim przypadku poinformujemy Cię o opóźnieniu i będziemy na bieżąco przekazywać informacje o postępie sprawy.

 

13. Zmiany w niniejszej Polityce

Guavapay zastrzega sobie prawo do zmiany, modyfikacji lub aktualizacji niniejszej Polityki w dowolnym momencie. Wprowadzane zmiany nie będą obniżać poziomu ochrony prywatności określonego w tym dokumencie.

 

14. Linki do stron trzecich

Nasza strona internetowa może zawierać linki do witryn, wtyczek i aplikacji stron trzecich. Kliknięcie takiego linku lub skorzystanie z danej funkcji może umożliwić tym podmiotom gromadzenie lub udostępnianie Twoich danych. Nie kontrolujemy stron internetowych osób trzecich i nie ponosimy odpowiedzialności za ich polityki prywatności.

Po opuszczeniu naszej strony internetowej zachęcamy do zapoznania się z polityką prywatności każdej odwiedzanej witryny.

Prosimy również o zapoznanie się z naszą Polityką plików cookie, która zawiera informacje na temat wykorzystywania plików cookie na naszych stronach internetowych i w aplikacjach.

 

15. Kontakt

W przypadku pytań lub wątpliwości dotyczących niniejszej Polityki Prywatności możesz skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych w Guavapay w następujący sposób:

Inspektor Ochrony Danych: Fuad Malikov

             Możesz napisać do nas na adres:

F.A.O. Data Protection Officer

Guavapay Poland Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością

Św. Mikołaja 8/11, 50-125 Wrocław, Polska

             Możesz wysłać wiadomość e-mail na adres: [email protected] 

Zapoznaj się z Warunkami korzystania z konta, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat kontaktu z Działem Obsługi Klienta.

 

16. Reklamacje

Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości dotyczące wykorzystywania przez nas Twoich danych osobowych, możesz złożyć skargę, kontaktując się z nami pod adresem [email protected].

Możesz również złożyć skargę do odpowiedniego organu ochrony danych, jeśli nie jesteś zadowolony ze sposobu, w jaki przetwarzamy Twoje dane. W Polsce organem nadzorczym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (UODO). Skargę można złożyć za pośrednictwem strony internetowej UODO, dostępnej pod adresem: https://uodo.gov.pl/pl.